• Gratis bezorging vanaf 250,- excl. btw in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en België (m.u.v. Walonië)

  • Bezorging met eigen bezorgservice

  • Veel uit voorraad leverbaar

  • Direct afhalen vanaf onze locatie

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heeft u een klacht over KantoormeubelBaron of één van onze producten dan vinden we dat heel vervelend en lossen we dat graag netjes met u op. Neem telefonisch of via e-mail contact met ons op. We nemen uw klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, in behandeling. Indien we uw klacht niet binnen 14 dagen in behandeling kunnen nemen dan ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging.

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.